۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83905120
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: عملکرد ایرنا قابل دفاع و حمایت است

۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴
کد خبر: 83905120
استاندار همدان: عملکرد ایرنا قابل دفاع و حمایت است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ظرفیت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در ایران و دنیا بسیار بالاست و عملکرد این رسانه در این استان قابل دفاع و حمایت است.

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان افزود: روابط بین این مجموعه و شورای اطلاع‌رسانی استان و روابط عمومی استانداری باید دوسویه باشد تا میدان برای پیشبرد کار و توسعه استان فراهم شود.

وی اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا به عنوان یک رسانه دولتی، متعلق به مردم است که عملکرد شاخصی در داخل و خارج از کشور دارد.

شاهرخی با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، عنوان کرد: اصحاب رسانه شخصیت‌های فرهنگی و فهیم جامعه هستند که ما در همدان با آن‌ها ارتباط تنگاتنگی داریم.

وی ادامه داد: افزایش ارتباط با اصحاب رسانه موجب پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای استان می‌شود.

استاندار همدان تاکید کرد: از جامعه رسانه و اصحاب رسانه انتظار می‌رود جریان‌ساز باشند؛ جریانی که موجب ارتقا جایگاه استان در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شود.

وی با بیان اینکه جریان‌سازی با حاشیه سازی متفاوت است، افزود: حاشیه سازی بسیار خطرناک است و ما با آن مخالفیم و کسی که در مسیر حاشیه سازی قرار گیرد تلاش می‌کنیم او را نگه داریم.

شاهرخی ادامه داد: در همدان فضای بدون حاشیه ای وجود دارد و افراد حاشیه ساز در این استان جایگاهی ندارند.

استاندار همدان گفت: باید جریان‌های مناسبی که هم‌راستا با توسعه استان هستند را تقویت کنیم؛ این کار، همکاری و مشارکت همه رسانه‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه فرصت مناسب و طلایی برای توسعه استان هستند، اظهار داشت: اصحاب رسانه همدان نسبت به سایر استان‌ها الگو هستند و برخی در دیگر استان‌ها به آن‌ها غبطه می‌خورند.

شاهرخی گفت: سیاست ما جواب داده و هرکس به حاشیه برود افکار عمومی همچون نخبگان و خبرنگاران آن را طرد می‌کنند و آن فرد ناچار به سمت ما باز می‌گردد.

استاندار همدان بیان کرد: وفاق و همدلی خاصی بین ارکان مختلف نظام، در این استان وجود دارد و این وضعیت بسیار خوبی است.

وی افزود: روابط عمومی استانداری کانون خبر است، اخبار بسیار زیادی در آن تبادل می‌شود و علاقه دارم خبرنگار ایرنا یک میز کار در آنجا داشته باشد.

شاهرخی ادامه داد: این موضوع دلیلی نمی‌شود که ما جلوی فعالیت سایر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها را بگیریم، سایر رسانه‌ها و نشریات استان نیز می‌توانند پویا باشند و تیترهای نخست استان را بزنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha