۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳
کد خبر: 83906277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دیوان عالی کشور: با شعار مملکت اصلاح نمی‌شود

۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳
کد خبر: 83906277
رییس دیوان عالی کشور: با شعار مملکت اصلاح نمی‌شود

همدان- ایرنا- رییس دیوان عالی کشور گفت: برای اتصال این نظام به ظهور امام زمان(عج) باید راه امام راحل و شهدا را پیمود نه اینکه تنها شعار دهیم چرا که با شعار مملکت اصلاح نمی شود.

حجت الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم روز پنجشنبه در آیین رونمایی از ساختمان های دادگستری همدان که به نام شهدا مزین شده اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی امانتی در دست ما است اما عده ای شعار و حرف امام و شهدا را می زنند ولی راه درست را نمی دانند.

وی اضافه کرد: نمی توان دم از عدالت و احقاق حق زد ولی به مردم ظلم کرد؛ اگر پاسخگوی خوبی به مردم نباشیم آنها را به نظام اسلامی بد بین می کنیم.

رییس دیوان عالی کشور افزود: برخی شعارهای خوبی می دهند اما با عمل موجب نارضایتی و بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی می شوند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم تاکید کرد: آنهایی که بر خلاف شعار و راه امام و شهدا حرکت کرده و مردم را نسبت به نظام بدبینی کنند ضدانقلاب واقعی هستند.

وی ادامه داد: این افراد هر چند شعار انقلاب و طرفداری از امام راحل را می دهند اما در واقع ریشه انقلاب را با اعمال خود می زنند.

رییس دیوان عالی کشور گفت: در مقابل افردی هم هستند که دم از انقلاب نمی زد ولی دنبال خوشحال کردن مردم و گشودن گره ای از کار آنان هستند و آنان انقلابی محسوب می شود.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: امروز مردم درد و فقر کشیده و ظلم دیده هستند و احتیاج به لطف، محبت و رحمت دارند بنابراین مردم را باید مورد لطف و مرحمت خود قرار داد. 

وی تاکید کرد: فرد فقیر و رنج کشیده چنانچه به دادگاه مراجعه کرد نباید سر او فریاد کشید و از اتاق بیرون کرد بلکه باید وی را تکریم کرد. 

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه مردم گرفتار پاس کاری مدیران در ادارات شدند افزود: با این کارها نمی شود انقلاب را حفظ کرد چرا که مدیران باید دل مردم را به دست آورند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم اضافه کرد: برخی مدیران که پاسخگوی مردم نیستند نه تنها دلشان برای انقلاب نمی سوزد بلکه لیاقت مدیریت هم ندارند و باید اینها از صحنه مدیریت حذف کرد. 

وی افزود: دستگاه قضایی وظیفه اجرای حق و عدالت را دارد و اگر احقاق حق و اجرای عدالت کرده و در راه شهدا پیش رفت موفق است در غیر اینصورت ضرر کردیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha