۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1392
کد خبر: 83906293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ میلیارد ریال برای آسفالت و لکه‌گیری راه‌های عجب‌شیر اختصاص یافت

مراغه - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عجب‌شیر از اجرای طرح روکش آسفالت و عملیات لکه‌گیری راه‌های این شهرستان با ۶۴میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

رضا سالاری فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل روکش آسفالت محور بزرگراه عجب شیر - بناب به طول تقریبی ۴ کیلومتر و ۲۵میلیارد ریال اعتبار، عملیات درزگیری و ترک گیری مسیر بناب - عجب شیر و اتمام عملیات روکش آسفالت محور جاده آذرشهر - عجب شیر است.

وی از آغاز اجرای طرح روکش آسفالت مسیر عجب شیر - بناب خبر داد و افزود: حفظ و نگهداری راه های ارتباطی شهرستان در جهت بالا بردن ایمنی در راه ها، از اولویت های کاری این اداره است.

وی گفت: مسیر عجب شیر - بناب یکی از مسیرهای پرترافیک شهرستان است و برای افزایش کیفیت رویه آسفالت و ایجاد مسیر مطمئن تر برای تردد وسائط نقلیه و کاهش تصادفات جاده ای در این محور، عملیات روکش آسفالت در حال انجام است.

سالاری فر گفت: همچنین عملیات درزگیری و ترک گیری جاده بناب - عجب شیر به طول حدود ۱۰کیلومتر با اعتبار  چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در حال انجام است.

وی افزود: عملیات درزگیری ترک ها، یک روش پیشگیرانه و حفاظتی رویه آسفالت محسوب می شود و هدف از اجرای این طرح، آب بندی و پرکردن ترک ها در رویه های آسفالتی، روسازی بتنی جهت جلوگیری از نفوذ آب به ساختار روسازی، آبشستگی لایه های روسازی و دیگر خرابی های مرتبط با ورود آب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha