۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 83907003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت شهرکرد: ملت ایران در برابر زور و ستم بیگانگان سر خم نمی‌کنند

شهرکرد- ایرنا- خطیب موقت جمعه شهرکرد گفت: ملت ایران به عنوان انسان‌های آزاده و وارسته، در برابر زور و ستم بیگانگان و همچنین تهدیدها و خواسته‌های دشمنان سر خم نمی‌کنند .

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) به تهدیدات همیشگی و اقدام برای تمدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا به دنبال آن است که تحریم‌ها علیه ایران را تمدید کند اما مردم ایران در برابر این ستم آمریکا از آرمانهای خود عقب نشینی نمی‌کنند.

وی گفت: دشمنی با انقلاب اسلامی یکی از اهداف دشمنان برای براندازی این نظام است و از همه حربه و توان برای تحقق آن استفاده می‌کنند.

خطیب موقت شهرکرد به نقشه دشمن برای مذاکره با ایران اشاره کرد و گفت:  دشمنان متوجه نشدند زمانی که می‌خواهند با کسی صلح و دوستی کنند باید مودبانه و عاقلانه وارد میدان شوند.

به گفته وی، ملت ایران،مردمی متمدن و بزرگ از لحاظ معنویت  و بصیرت هستند و در مقابل قلدری و جسارت و بی ادبی تهدیدهای دشمن خواهند ایستاد و تسلیم تهدیدها نمی‌شوند.

فاطمی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به پیشرفت‌های ایران افزود: توسعه در بخش‌های تولید ملی، دستیبابی به استقلال و خودکفایی در حوزه‌های مختلف و رونق اقتصادی و تولید، راه حلی در برابر دسیسه‌های دشمن عیله کشور است.

وی در ادامه به نزدیک بودن ماههای محرم و صفر و ایام عزاداری سید وسالار شهیدان اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، باید مراسم‌ها  و آیین‌های عزاداری بر اساس دستورالعمل‌های ستادملی کرونا برگزار شود.

وی افزود:ماه محرم و صفر یادآور نهضت جاودید اباعبدالله حسین است و شیعیان و ارادتمندان اهل بیت باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده آیین عزادارای را برگزار کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: با رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی برگزاری آیین‌ها عزاداری با نظم و ترتیب خاص برگزار شود.

به گفته وی، در محرم و صفر امسال باید با عایت اصول بهداشتی و دستورالعمل ستاد کرونا، عزادارای خوب و قابل قبول در کشور برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه نمایندگان حل مشکلات مردم است ، گفت: نمایندگان استان و همچنین سایر شهرها و استان‌ها در مجلس شورای اسلامی، با بصیرت و عقل خود با بیداری و مطالبه گری خود، دولت را به حرکت در آورند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha