دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری جدیت داشته باشند

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ارائه به موقع بسته‌های سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: این بسته‌ها در عین حال جذاب و کاربردی باشد و دستگاه‌های اجرایی جدیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

الله‌کرم نصیری روز شنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این استان افزود: با تهیه مناسب و به موقع بسته‌های سرمایه‌گذاری، این آمادگی در استان ایجاد می‎شود که با ورود هیات‌های سرمایه‌گذاری این بسته‌ها ارائه و زمینه برای جذب سرمایه‌گذار تسهیل شود.

وی ادامه داد:دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص همت بیشتری به کار گیرند و بسته‌های سرمایه‌گذاری زیر مجموعه دستگاه خود را در موعد مقرر به امور اقتصادی و دارایی ارائه دهند.

نصیری تصریح کرد: بسته‌ها و طرح‌هایی تهیه و ارائه شود، که برای سرمایه‌گذار جذاب و کاربردی باشد چرا که برخی دستگاه‌ها طرح‌های نیمه‌تمام از سال‎های گذشته را ارائه داده‌اند، که باید در این خصوص تجدیدنظر شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها در ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری گلایه کرد و گفت: در حالی که در جلسه گذشته ارائه ۸۷ طرح سرمایه‌گذاری به تصویب رسیده بود، اما تاکنون بسته‌های مربوط به بسیاری از این طرح‌ها به دبیرخانه مرکز خدمات ارسال نشده است.

تهمتن عبدالهی افزود: طرح‌های نیمه‌تمام که تاکنون متقاضی برای تکمیل آن پیدا نشده است، هیچ جذابیتی برای سرمایه‌گذاران ندارند از همین‌رو توصیه می‌شود طرح‌ها جذاب و متناسب با ظرفیت‌های استان باشد.

وی خاطر نشان کرد:دستگاه‌ها ظرف چند روز آینده طرح‌های خود را به صورت مکتوب به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی استان بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha