۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83909366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مستاجران شهرداری بروجن از تخفیف اجاره بهره‌مند شدند

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر بروجن گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای پنجمین ماه پیاپی، مستاجران شهرداری از تخفیف اجاره‌بهاء بهره‌مند شدند.

کامران حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر بروجن، تمامی مستاجران طرف قرارداد شهرداری بروجن از اسفندماه سال گذشته تاکنون به‌ علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن توانستند از تخفیف در اجاره‌بهاء برخوردار شوند.

وی افزود: شورای اسلامی و شهرداری بروجن برای اصلاح شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌های صنایع نیمه‌مزاحم این شهر برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند.

حیدری تصریح کرد: شهرداری بروجن برای توسعه فضای سبز شهری ۱۵ لیتر بر ثانیه پساب نیاز دارد که این مهم جزو برنامه‌های اولویت‌دار این شهرداری است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری کووید ۱۹ شده، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha