امام جمعه کرمان : حوزه ماموریت ارتش دفاع از مردم است

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حوزه ماموریت ارتش جمهوری اسلامی کشورمان دفاع از مردم فهیم و ارزشمندی است که همت آنها دفاع از دیانت محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده قرار گاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: همچنین حوزه ماموریت ارتش دفاع از مرزهای کشوری است که دهها شهید جان خود را برای آن فدا کردند و در شرایط سخت به جهاد و مبارزه پرداختند.

وی تصریح کرد: سه محور انگیزه ها، حوزه ماموریت و عملکرد، ارتش جمهوری اسلامی ایران را در بین سایر ارتش های دنیا متمایز می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: هرچه نگاه مقدس تر باشد، تقدس کار بیشتر می شود و نگاه امروز ارتش تکلیف محور، کار برای خداوند و تحت ولی امر مسلمین که نقطه اوج آن شهادت در راه خداست.

وی تاکید کرد: عملکرد ارتش جمهوری اسلامی فهرستی از خدمات است که برخی از آنها به دلایل مسائل نظامی از تریبون ها گفته نمی شود.

امام جمعه کرمان از خدمات فرماندهی سابق قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش قدردانی و برای فرمانده جدید در انجام وظایف آرزوی موفقیت کرد.

در این آیین که با حضور جانشین فرمانده نزاجا، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در تالار دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، از خدمات امیر مهدی معمارباشی فرمانده سابق قرارگاه جنوب شرق تجلیل و امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha