۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴
کد خبر: 83911693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ پروژه برق‌رسانی در استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود

اردبیل _ ایرنا _ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ۹ پروژه برق‌رسانی همزمان با هفته دولت در مناطق مختلف این استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا ، حسین قدیمی روز سه‌شنبه در بازدید از پروژه احداث پست ۲۳۰ کیلوولتی خلخال افزود: برای اجرا و تکمیل عملیات ۹ پروژه سرمایه‌گذاری برق اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد ریال توسط شرکت توزیع نیروی برق استان هزینه شده است.

او اظهارداشت: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های سرمایه‌گذاری توزیع با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال از جمله توسعه و احداث و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی و شهری و تجهیز و راه‌اندازی پست‌های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه‌های ۲۰ کیلو ولت، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فناوری‌های جدید از جمله ریکلوزر و سکسیونر گازی است.

او همچنین از نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، نیرورسانی به طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی (چاه‌های کشاورزی، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی و صنایع تولیدی) با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ میلیارد ریال، طرح‌های کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار با ۵۷ میلیارد ریال و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق (فهام) با ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به برق‌رسانی به چهار روستا و قشلاق روستای اسماعیل کندی در شهرستان اردبیل، روستای بی برق حاج‌اسلام در شهرستان پارس‌آباد، قشلاق ساری قویی و قشلاق حاج هوار در شهرستان بیله‌سوار با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها هفته دولت امسال بهره‌برداری شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برای عملیات اجرایی احداث پروژه پست ۲۳۰ کیلوولتی خلخال و تقویت و ثبات برق این شهرستان در جنوب این استان بیش از ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پروژه پست ۲۳۰ به ۶۰ کیلوولتی خلخال از چهار سال پیش آغاز شده است، افزود: عملیات اجرایی پروژه احداث سومین پست ۲۳۰ کیلوولتی برق این استان در خلخال تکمیل شده و این پروژه بزرگ برق جنوب استان امسال بهره‌برداری می‌شود.

وی اظهارداشت: این پست با هدف تامین برق موردنیاز واحدهای صنعتی، تولیدی تجاری بزرگ منطقه احداث و با بهره‌برداری از آن برق موردنیاز و نامحدود سرمایه‌گذاران متقاضی راه‌اندازی طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی این شهرستان تامین می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های ایجاد پست ۲۳۰ کیلوولت و نیز خط انتقال ۱۸ کیلومتری جدید از خط انتقال نیروی شهرستان پره‌سر در استان گیلان به این منطقه برای تغذیه پست جدید در حال احداث شهرستان از چهار سال پیش آغاز شده و این پروژه‌ها در مرحله پایانی و آماده شدن برای بهره‌برداری تا پایان امسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha