۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 83912281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلریزان «ژاوی» برای رییس قدیمی؛ «پپ» در اتحاد به پول بیشتری نیاز دارد

تهران- ایرنا- ستاره اسبق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا که در نیوکمپ تحت هدایت «پپ گواردیولا» بازی کرده، معتقد است که پپ برای موفقیت در ورزشگاه اتحاد به پول و سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، «ژاوی هرناندز» اسطوره باشگاه بارسلونا رویدادهای ورزشگاه اتحاد و باشگاه منچسترسیتی را به دقت زیر نظر دارد.

ژاوی که سابقه فعالیت تحت هدایت گواردیولا را دارد، مشتاق است تا شاهد موفقیت‌های بیشتر خانگی و اروپایی سرمربی اسبق خود باشد.

سیتیزن‌ها فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ را تنها با فتح جام اتحادیه به پایان رساندند و لیگ جزیره را لیورپول از آنان قاپید و جام حذفی هم نصیب آرسنال شد و علاوه بر این، لیگ قهرمانان هم تا مرحله یک چهارم برای آنان ادامه یافت و سپس لیون امیدهای پپ را ناامید کرد.

گواردیولا از همین حالا فرآیند تقویت سیتیزن‌ها را آغاز کرده است اما ژاوی بر این باور است که سیتی به سه خرید بزرگ نیاز دارد.

ژاوی در این باره گفت: نبردن لیگ قهرمانان یا لیگ جزیره برای پپ ناامیدکننده است زیرا این دو جام، جام‌هایی بودند که او بدنبال آن بود.

وی افزود: به ویژه لیگ قهرمانان زیرا منچسترسیتی هرگز آن را تصاحب نکرده است. آنها تعدادی بازیکن بسیار خوب دارند اما پپ در فصل نقل و انتقالات به حمایت نیاز دارد. منظورم این نیست که آنها به بازیکنان بیشتری نیاز دارند بلکه تنها سه خرید استثنایی کافی است. می‌دانیم که چنین خریدهایی ارزان نخواهد بود اما دوست دارم ببینم که پپ برای بازسازی تیمش به این پول دست پیدا کند.

سیتی امیدوار است حضور ناتان آکه بتواند به آنها کمک کند تا جای خالی «وینسنت کمپانی» را که در سال ۲۰۱۹ از اتحاد رفت، جبران کنند.

گواردیولا همچنین در سال جاری شاهد جدایی «داوید سیلوا» بعد از ۱۰ سال حضور در اتحاد بود و این در حالی است که «سرخیو آگوئرو» برترین گلزن تاریخ سیتی حالا ۳۲ ساله شده و در برخی مقاطع نیازمند تعویض و جایگزینی است و علاوه بر این، وی در ماه آتی به ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود وارد خواهد شد.

ژاوی در ادامه افزود: آنها هم مثل همه باشگاه‌های بزرگ به یک نقطه مشترک رسیده‌اند؛ جایی که تعدادی از بازیکنان مهم آنان به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک می‌شوند. کمپانی یکی از بهترین دفاع وسط‌های جهان بود و شاید یک یا دو بازیکن در جهان وجود داشته باشد که بتوان آنان را به او جایگزین کرد. قضیه در مورد سیلوا هم همین طور است. آگوئرو رو هم یک فصل دیگر قرار دارد؛ چند مهاجم در اروپا می‌توانید نام ببرید که فصلی ۳۰ گل را را برای شما تضمین کند؟

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha