۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 83912398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت گاز آذربایجان‌غربی در جشنواره "سرآمدی" تقدیرنامه ۲ ستاره گرفت

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: این شرکت موفق به کسب تقدیرنامه ۲ستاره در سومین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر در سطح کشور شد.

علیرضا شیخی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشارکت در سومین دوره جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران، اظهار کرد: طی سال ۱۳۹۶ در اولین دوره این جشنواره شرکت کرده و موفق به اخذ گواهی شرکت شده و در سال ۱۳۹۷ در سطح گواهینامه شرکت و موق به اخذ تقدیرنامه تک ستاره شدیم.

وی افزود: برای سال ۱۳۹۸ نیز که به تازگی نتایج آن مشخص شده است شرکت گاز آذربایجان غربی موفق به کسب تقدیرنامه ۲ ستاره شد.

وی با بیان اینکه موفقیت حاصل شده، نتیجه تلاش و همت کارکنان و مدیران شرکت گاز استان بود، اضافه کرد: با توجه به اهمیت مدیریت کیفیت، حضور در جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر و آیتم‌های استاندارد در نظر گرفته شده برای کسب ستاره، منجر به شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت گاز آذربایجان‌غربی شده است.

شیخی، ابراز امیدواری کرد با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شناسایی شده و بهبود خدمات به ذینفعان و مشتریان، شرکت گاز آذربایجان‌غربی بتواند طی جشنواره‌های آتی، عملکرد بهتر و بالاتری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۵۴۰ مورد انشعاب گاز در استان نصب و ۶ هزار و ۸۴۲ مورد اشتراک جدید جذب شده است.

علیرضا شیخی با بیان اینکه در راستای پیشبرد اهداف دولت در گازرسانی به مناطق بی‌بهره از گاز طبیعی و رفع محرومیت از این مناطق، پروژه‌های گازرسانی با جدیت در حال اجراست، افزود: طی چهار ماه نخست سال جاری بیش از ۳۸۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در آذربایجان‌غربی اجرا شده است.

وی وضعیت اجرای پروژه‌های گازرسانی استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی در سراسر استان در حال اجرست و نزدیک به ۴۸۰ روستا تحت پوشش این عملیات قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: رساندن سوخت پاک و ارزان گاز طبیعی به روستاهایی که سرمای سختی دارند، با کاستن از هزینه‌های تامین انرژی این خانوارها، نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ایجاد رضایت‌مندی دارد.

شیخی، کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها را یکی دیگر از آثار مثبت گازرسانی به روستاها دانست و گفت: علاوه بر این گازرسانی به روستاهای استان از جنبه زیست محیطی نیز حائز اهمیت است زیرا نقش بسیار زیادی در حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌های زیبا استان ایفا می‌کند.

گازرسانی به روستاهای آذربایجان‌غربی در دولت تدبیر و امید در مقایسه با تمامی دولت‌های قبل از آن، سه برابر شد.

آذربایجان‌غربی به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی یکی از مناطق سخت در بحث گازرسانی محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha