۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 83914351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت ۶ طرح توزیع برق سرخه افتتاح می‌شود

۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
کد خبر: 83914351
هفته دولت ۶ طرح توزیع برق سرخه افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- سرپرست مدیریت توزیع برق سرخه گفت: ۶ طرح عمرانی برق‌رسانی هفته دولت امسال در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، عباس ربیعی روز چهارشنبه به رسانه ها بیان کرد: به منظور بهره برداری از این طرح ها ۱۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با عنوان این که طرح تامین برق مجتمع ۱۰۶ واحدی بسیجیان با اعتبار یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال  به بهره برداری می رسد گفت: طرح احداث ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت ۷۹۰ کیلوولت آمپر و توسعه یکهزار و ۳۲ متر شبکه ۲۰ کیلوولت با اعتبار چهار میلیارد و ۲۹۹میلیون ریال درهفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به این که طرح برقراری یکهزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی دومداره در جاده سرخه- سمنان با یک میلیارد و ۶۵۴میلیون ریال اعتبار آماده افتتاح است افزود: طرح نصب هفت دستگاه سکسیونر گازی هوایی با اعتبار پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، ازجمله طرح هایی است که درهفته دولت آماده بهره برداری است.

ربیعی با بیان این که طرح نصب ۲۵ دستگاه تابلو لوازم اندازه گیری قابل قطع از راه دور به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود تصریح کرد: طرح تبدیل یکهزار و ۵۰۰ متر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سرخه با هزینه یک میلیارد و ۵۲۲میلیون ریال، دیگرطرح قابل افتتاح هفته دولت امسال در این شهرستان محسوب می شود.

دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha