۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 83915273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ تصادف با ۷ مجروح و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۴۵
کد خبر: 83915273
۴ تصادف با ۷ مجروح و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد _ ایرنا _ رییس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع ۴ فقره حادثه رانندگی در محورهای استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که منجر به مجروح شدن ۷ نفر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده، پنجشنبه اظهار داشت: یکی از این حوادث در محور بجنورد- آشخانه در اثر برخورد یک دستگاه سمند با وانت، در فرعی گیفان در اثر واژگونی یک دستگاه پراید، در حسین آباد شیروان بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت و در معابر مسکن مهر شیروان نیز بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر به وقوع پیوست.

 وی افزود: دلایل وقوع این حوادث عدم رعایت حق تقدم، تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ و گردش به طرز غلط بوده است.

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در رشتخوار 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مشترک مأموران پلیس این استان با خراسان رضوی در شهرستان رشتخوار خبر داد.

 سرهنگ محمد قدرتی افزود: در جریان این عملیات مشترک یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو پژو که به عنوان راه پاک کن آن به کار گرفته شده بود، توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

واژگونی وانت پیکان و مرگ راننده 

فرمانده انتظامی جاجرم از واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور جاجرم _ سنخواست و مرگ راننده آن خبر داد.

 سرهنگ رضا قندی گفت: راننده خودرو به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان جوادالائمه (ع) جاجرم منتقل شد اما پس از ساعاتی به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

درگیری دسته‌جمعی خونین در بجنورد
جانشین انتظامی خراسان شمالی از درگیری دسته جمعی خانوادگی در بجنورد خبر داد و گفت: عصر امروز، در پی ارسال پیامک تهدیدآمیز دو جوان، این درگیری در میدان جوادیه روی داد که در آن چندین نفر با چاقو و چوب به جان هم افتادند.
سرهنگ محمد غلامی افزود: درگیری با حضور به موقع پلیس پایان یافت و ۱۱ نفر از افراد درگیر دستگیر و ۶ نفر از مصدومان نیز توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه ۲ دستگاه خودرو نیز در این ماجرا توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: از داخل یکی از این خودروها ۱۰ عدد چوب یک متری که به منظور استفاده در درگیری آماده شده بود کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha