۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 83915826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ طرح همزمان با هفته دولت در بردسکن افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

مشهد- ایرنا- فرماندار بردسکن گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۶۰ طرح با اعتبار بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

مجتبی شاکری روز پنجشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: بنیاد مسکن بردسکن با افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال بخش زیادی از این اعتبارات را به خود اختصاص داده است. 

وی ادامه داد: شهرداری و آموزش و پرورش بردسکن نیز هر کدام با ۹۰ میلیارد ریال بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده‎اند، همچنین پروژه‌های شهری قابل افتتاح ۲۶ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال ۴۴ درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

فرماندار بردسکن با بیان این که ۳۴ پروژه روستایی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال ۵۶ درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده است گفت: انجام این تعداد پروژه و اختصاص اعتبار به روستاها در راستای توجه دولت به روستاها و توسعه متوازن است.

شاکری افزود: هیچ پروژه ای‌ بدون اعتبار کلنگ‌زنی و افتتاح نخواهد شد و فقط در سفر اخیر دکتر نوبخت به روستای سیف‌آباد قول احداث یک سالن ورزشی به جوانان روستا داده شد که امسال با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که برنامه های هفته دولت باید متناسب با شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شود افتتاح پروژه‌های هفته دولت به صورت تجمیعی خواهد بود.

فرماندار بردسکن با بیان این که ۱۲۰ میلیارد ریال برای دو بانده کردن ۲.۵ کیلومتر راه بردسکن به خلیل‌آباد توسط مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اختصاص یافته است گفت: با توجه به تلفات زیاد در این مسیر و پرتردد بودن بردسکن، امیدواریم فعالیت عمرانی این طرح آغاز و تا روستای شفیع‌آباد به بهره‌برداری برسد. 

شاکری افزود: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از سیل سال گذشته تاکنون برای ساخت منازل مسکونی آسیب‌دیده هزینه شده است.

شهرستان بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha