۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 1363
کد خبر: 83916669
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود

اصفهان _ ایرنا_ امام جمعه خور و بیابانک گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی قیام امام حسین(ع) بود نباید فراموش شود.

حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خور افزود: همه اعضای جامعه باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر دغدغه داشته باشند و در برابر منکرات، موضع‌گیری کنند و در برابر ترک واجبات بایستند.

وی رعایت مسائل بهداشتی را یکی از مصادیق امر به معروف بیان کرد و گفت: امروز در عصر کرونا مراعات مسائل بهداشتی یکی از مصادیق امر به معروف است.

جاویدی افزود: مردم و مسوولان باید در مقابل تمام آموزه‌های دینی در جامعه با حساسیت برخورد و در راستای رعایت آنها تلاش کنند.

امام جمعه خور و بیابانک، بزرگترین آسیب در جامعه را بی‌تفاوتی مردم در برابر منکرات عنوان کرد.

وی گفت: تمام ضرباتی که دشمن به نظام و انقلاب وارد می‌کند از ناحیه بی‌توجهی به فرهنگ و اولویت ندادن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر با محوریت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا امر به معروف و نهی از منکر و موضوع حجاب و عفاف را وارونه جلوه دهد بطوری که معروف‌ها را منکر و منکرها را معروف مشاهده کرد.

خطیب جمعه خور و بیابانک با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن گفت: چشم انداز دولت و انقلاب اسلامی این است که به خودباوری برسیم و با اتکا به توان داخلی و ظرفیت‌های بالقوه کشور بتوانیم با تبدیل هرگونه تهدیدی به فرصت، در برابر تحریم ها پیروز شویم.

حجت‌الاسلام جاویدی همچنین بر رعایت صددرصدی  اصول بهداشتی توسط هیات‌ها در برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha