پیگیری احداث خانه جوانان جزو برنامه‌های مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به دور از سیاست‌زدگی و کار تجاری اهداف خود را پیگیری کنند و ما نیز در اختیار قرار دادن خانه تشکل‌ها و ایجاد خانه جوانان را پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر روز شنبه در دیدار با سازمان‌های مردم‌نهاد آذربایجان‌غربی افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌ها باید روحیه مطالبه‌گری داشته باشند و از سیاست‌زدگی دوری کنند.

وی گفت: در برنامه‌های آتی خود، ایجاد خانه تشکل‌ها، افزایش میزان وام و تسهیلات خرد و کم بهره برای جوانان و پیگیری وضعیت خانه جوانان را در اولویت قرار خواهیم داد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی افزود: سمن‌ها و تشکل‌ها در برنامه‌های خود مشکلات حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی را نیز مدنظر قرار دهند.

حجت الاسلام ذاکر تاثیر بیماری کرونا را در مشکلات کشور بیش از تحریم دانست و گفت: در صدد هستیم با همراهی دولت، افزایش یارانه را متناسب با تورم برنامه‌ریزی کنیم.

این دیدار به مناسبت روز تشکل و مشارکت‌های اجتماعی و البته با تاخیر در ارومیه برگزار شد و اعضای سازمان های مردم نهاد حاضر به بیان مشکلات و دیدگاههای خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha