استاندار کرمانشاه: شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کم‌ توجه شده‌اند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه بااشاره به کم توجهی برخی از شهروندان نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا گفت: پروتکل‌ها اگر رعایت نشود، کرمانشاه دوباره گرفتار وضعیت قرمز می‌شود.

هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه نسبت به ماه قبل کم رنگ شده است.
️استاندار کرمانشاه عنوان کرد: از مردم خواهش می کنیم به خاطر رعایت حال پزشکان و پرستاران که ماه هاست در شرایط سخت و ویژه کاری به سر می برند، پروتکل ها را رعایت کنند.
بازوند بر رعایت پروتکل های بهداشی در وسایل حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: باید نظارت ها بر رعایت پروتکل ها در سیستم‌حمل و نقل شهری بیشتر شود.
وی همچنین از مدیران دستگاه های اداری خواست که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی جدی باشند و از پذیرش افراد بدون ماسک اجتناب کنند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۵۴ هزار و ۷۶۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۰ هزار و ۳۷۶ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۱ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۵۴ هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها