۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83917546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۲۵ طرح عمرانی و اقتصادی بیارجمند هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

شاهرود - ایرنا- بخشدار بیارجمند گفت: ۲۵ طرح عمرانی و اقتصادی این بخش با سرمایه‌گذاری ۷۶ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری، و کلنگ زنی می شود.

 روح الله کریمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ، افزود :  از مجموع ۲۵ طرح آماده افتتاح در بخش بیارجمند شاهرود به مناسبت هفته دولت ۱۹ طرح مربوط به طرح‌های عمرانی و اقتصادی است.

وی ادامه داد : چهار طرح آماده افتتاح بیارجمند نیز در هفته دولت امسال مربوط به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است که توسط جهاد کشاورزی به سرانجام رسیده است.

بخشدار بیارجمند خاطر نشان کرد : ۲ طرح آب و فاضلاب و راه و شهرسازی نیز دراین هفته کلنگ زنی می‌شود.

کریمی اظهار داشت : از مجموع ۱۹ طرح عمرانی آماده بهره برداری در این بخش پنج طرح مربوط به امور عشایری ، ۲ طرح آب و فاضلاب ، یک طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، یک طرح منابع طبیعی و ابخیزداری ، ۶ طرح دهیاری ها ، ۲ طرح راه و شهرسازی و ۲ طرح شرکت توزیع برق است.

وی ادامه داد : احداث بازارچه عرضه محصولات محلی و صنایع دستی ، احداث سالن چند منظوره ، احداث بوستان ، اجرای عملیات بیابان زدایی ، مرمت و بهسازی چشمه ،لایروبی و مرمت قنوات ، طرح های دامپروی از جمله طرح‌های مهم آماده افتتاح این بخش در هفته دولت امسال است.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شاهرود قرار گرفته و تا سمنان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

این بخش ۴۰ روستا و حدود ۱۰ هزار تن جمعیت  دارد.       

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha