۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹
کد خبر: 83917612
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح آبفای قم در هفته دولت

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹
کد خبر: 83917612
آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح آبفای قم در هفته دولت

قم - ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب قم گفت: همزمان با هفته دولت ۱۴ طرح آب و فاضلاب این استان با اعتباری بالغ بر ۶۲۴ میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی آب و فاضلاب قم علی جان صادق پور با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با تبیین طرح های فوق اظهار داشت: اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب شهر به طول بالغ بر ۱۲ کیلومتر و با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر دستجرد و اصلاح خط انتقال آن به طول ۲۰ متر و افزایش تولید آب به میزان ۷ لیتر در ثانیه با بیش از بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را ازجمله طرح‌هایی برشمرد که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی  از ایجاد و اصلاح شبکه توزیع (زون بندی) سطح شهر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: تکمیل زون بندی شبکه به طول ۲۸۰۰ متر با لوله‌هایی چدن داکتیل به اقطار ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر انجام شده و در هفته دولت در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صادق پور  جا به جایی، اصلاح و ایمن‌سازی تاسیسات معارض با پل جدیدالاحداث خورآباد را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت ذکر کرد و یادآور شد: در اجرای این طرح یک هزار و ۱۰۰ متر جابه‌جایی و ایمن‌سازی لوله و احداث حوضچه شیرآلات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت کلنگ احداث مخزن هزار مترمکعبی و خط انتقال شهر کهک، احداث مخزن هزار مترمکعبی مجتمع آبرسانی قمرود، احداث نیروگاه خورشیدی معصومیه به میزان ۱۰۰ کیلووات و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر سلفچگان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال نیز با حضور مسئولان استان به زمین زده خواهد شد.

این مسئول همچنین با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب به عنوان یک دستگاه خدمت رسان همواره طرح‌هایی را در مناطق مختلف شهر و استان در دست اجرا دارد، افزود: در همین راستا همزمان با هفته دولت استاندار و برخی دیگر از مسئولان استان از برخی از این طرح‌ها از جمله اجرای خط انتقال اضطراری فاضلاب مسکن مهر پردیسان قم، آبرسانی به روستاهای تیره، ویریچ، خاوه و فردو، حفر و تجهیز و خط انتقال چاه شماره ۴ مجتمع شهیدی علیمحمدی و احداث مخازن و تکمیل طرح آبرسانی قاهان بازدید خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم یادآور شد: این طرح‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و برخی از مشکل های شهر و استان را در زمینه آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب برطرف می‌کند.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha