۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83918880
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 ۳۸ طرح هفته دولت در مهدیشهر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: ۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار بیش از سه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا میقانی روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته دولت در نشست خبری در فضای مجازی ابراز داشت: ۳۵ طرح از مجموعه ۳۸ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان مهدیشهر مربوط به طرح‌های عمرانی است.
وی ادامه داد: ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان مهدیشهر با اعتبار ۴۰۶ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.
میقانی یادآور شد: ۲ طرح اقتصادی در حوزه گردشگری با ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مهدیشهر به مناسبت هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.
فرماندار مهدیشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در این شهرستان تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی یک طرح سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال نیز آغاز شد.
فرماندار مهدیشهر گفت: افتتاح تصفیه خانه و جمع آوری فاضلاب شهمیرزاد و ساختمان شورای شهر درجزین از طرح‌های افتتاحی شاخص این شهرستان است.
میقانی اظهار داشت: عملیات اجرایی سد فینسک با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ساختمان فنی‌ و حرفه‌ای شهر مهدیشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز شد.
دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.
یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha