۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 83919322
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

انجمن‌های علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین‌المللی حرکت درخشیدند

سمنان- ایرنا- معاون  دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان گفت: ٢ انجمن علمی این دانشگاه در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت صاحب مقام شدند.

به گزارش ایرنا، بهروز گل محمدی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در این جشنواره که با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه سمنان در بخش محتوای دیجیتال موفق به کسب رتبه سوم و انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه سمنان در بخش اختراع موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد .
وی بیان کرد: در این جشنواره آثار انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در ۹ حوزه کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع به رقابت پرداختند.

وی افزود : در مجموع یکهزار و ۵۴۸ اثر علمی از داخل کشور و ۳۰ هزار اثر نیز از خارج کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که توسط ۲۵۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها داوری شد .
گل محمدی خاطر نشان کرد : نمایشگاه جشنواره بین المللی حرکت روزهای پایانی مرداد به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت مجازی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha