۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1823
کد خبر: 83920728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رتبه نخست حضور مردمی در گلزار شهدا به کرمان اختصاص یافت

کرمان - ایرنا - مدیر گلزار شهدای کرمان با توجه به لزوم اهمیت جایگاه فرهنگی گلزار شهدای کرمان گفت: این گلزار پس از حضور پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عطر و بوی ویژه تری به خود گرفته و رتبه نخست حضور مردمی را در بین ۳۱ استان دارد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا حسنی سعدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باید گام بزرگی را برای معرفی گلزار شهدای کرمان برای ایران و جهان برداریم و تلاش کنیم آنطور که در شان و شخصیت این شهیدان است، خدمت کنیم.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی جایگاه ابدی پیکر مطهر خود را در کنار مزار شهید یوسف الهی انتخاب کردند و تا زمان حیات از مهمان های همیشگی گلزار شهدای کرمان بودند و وقت و بی وقت در این مکان مقدس حاضر می شدند.

سردار حسنی سعدی، اهمیت فضای مجازی را برای معرفی گلزار شهدای کرمان بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مهمترین فعالیت در گلزار شهدا فعالیت های فرهنگی است.

مدیر گلزار شهدای کرمان در ادامه گفت: سال تحصیلی گذشته، ۱۴ هزار نفر از ۱۵۲ مدرسه برای بازدید از قبور مطهر شهدا و دیگر برنامه های فرهنگی در این مکان حضور پیدا کردند؛ همچنین مهمان های خارجی از سراسر دنیا داشته ایم.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های فرهنگی قبل از دوران کرونا میز نقاشی و آموزش نقاشی برای کودکان بود که با استقبال زیادی مواجه شد.

وی در خصوص شهدای روز تشیع پیکر سپهبد سلیمانی نیز گفت: ۶۰ نفر جانباختگان در این مراسم تایید شهادت شدند و ۲۰ نفر در قطعه جانبازان شهر کرمان دفن شده اند اما بقیه آنها در شهر کرمان نیستند.

سردار حسنی سعدی ضمن اشاره به اهمیت کار جمعی و توفان فکری گفت: هر فرد از دید خود به مسئله نگاه می کند و ما می خواهیم اصحاب رسانه و مردم در زمینه بهبود فضای مادی و معنوی گلزار شهدا یاری رسان ما باشند.

در حاشیه این نشست نظرات و پیشنهاداتی در ارتباط با نصب المان گلزار شهدا، ساخت فرهنگ سرا و مهمانسرای سردار حاج قاسم سلیمانی برای میهمانان داخلی و خارجی و تشکیل مقر فرهنگی در گلزار شهدا و تشکیل تیم فضای مجازی برای گلزار شهدا توسط اصحاب رسانه ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha