۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84015605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارداد سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تمدید شد

آبادان - ایرنا - مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت‌: قرارداد هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان یک فصل دیگر تمدید شد.

احمد پارو روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سامری سال‌ها به عنوان سرمربی هدایت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان را بر عهده داشته و توانسته کارنامه درخشانی نیز از خود بجا بگذارد.

وی افزود: سامری گزینه اصلی هدایت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بود که امروز قرارداد وی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد تا هدایت این تیم در فصل آتی لیگ برتر را بر عهده داشته باشد.

مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت‌: این مربی از مربیان جوان و با تجربه بسکتبال ایران است که توانسته تاثیرات مثبتی در بسکتبال آبادان داشته باشد و تیم پالایش نفت با هدایت و تفکرات این مربی بومی جزو مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود.

پارو ادامه داد: در فصل نقل ‌و انتقالات نیز موفق به جذب بازیکنانی شدیم که درخواست سامری به عنوان سرمربی بود و با جذب این بازیکنان تیم پالایش نفت شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به تازگی رسول مظفری، محمد حسن زاده، سالار منجی و اشکان خلیل نژاد بازیکنان فصل گذشته تیم پتروشیمی بندر امام و آرن داودی از تیم شیمیدر تهران را جذب کرد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران از نیمه مهر امسال آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha