چهار طرح عمرانی در سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد

چابهار- ایرنا- چهار طرح عمرانی، راه‌سازی،مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و عمران روستایی گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار، مسوولان محلی و قشرهای مختلف مردم در سرباز افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار سرباز روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: افتتاح ۱۲ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای منوگان با اعتباری هر کدام ۵۰ میلیون تومان،افتتاح و بهره برداری خانه ورزش روستایی حاجی آباد در بخش کیشکور، کلنگ زنی سه پروژه بهسازی معابر روستایی در بخش کیشکور با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز بود.

فرامر دانش افزود: کلنگ زنی بازگشایی و بهسازی جاده ورودی روستای سگار، دیدار با خانواده شهید اریش در بخش کیشکور بازدید از پروژه خط لوله گاز از دیگر برنامه های امروز در شهرستان سرباز بوده است.

به گزارش ایرنا شهرستان سرباز با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۴۴ آبادی و روستاست که تنها ۲ هزار نفر آن در شهر سکونت و بقیه در روستاها زندگی می‌کنند.

سرباز با مرکزیت کلات یکی از روستایی‌ترین و کوهستانی ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود به طوریکه تنها ۱۰ درصد مردم این  شهرستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha