۴ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۰۸
کد خبرنگار: 1828
کد خبر: 84016329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محورهای کوهستانی جنوب کرمان با وجود بارش باران باز است

جیرفت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به اینکه محورهای کوهستانی جنوب کرمان با وجود بارش باران باز است گفت: رانندگان با احتیاط بیشتری در این محورها تردد کنند.

مسعود جمیلی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی جاده‌های شریانی و اصلی جنوب استان کرمان باز و تردد در این مسیرها جریان دارد.

وی بیان داشت: با توجه به احتمال بارش شدید باران در ارتفاعات جنوب استان به ویژه شهرستان جیرفت رانندگان در هنگام عبور از محل آبنماها در محورهای جنوب کرمان به ویژه محور جیرفت _ بلوک و محور فاریاب _بلوک جوانب احتیاط را رعایت کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی کشور اشاره کرد و گفت: در این اطلاعیه بروز ناپایداری‌های جوی در منطقه جنوب کرمان پیش‌بینی شده است از این رو رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی ادامه داد: از ظهر امروز در حوزه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان شاهد بارش باران بوده‌ایم و هم اکنون تمامی محورهای ارتباطی اصلی باز است.

جمیلی اظهار داشت: با توجه به بارش باران، احتمال خسارت به راه‌های روستایی وجود دارد از این رو شهروندان موارد تخریب را به شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان اطلاع دهند.