۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84017121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری و آغاز ۲ طرح زیربنایی در شادگان

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
کد خبر: 84017121
بهره‌برداری و آغاز ۲ طرح زیربنایی در شادگان

آبادان - ایرنا - همزمان با چهارمین روز هفته دولت ایستگاه پمپاژ و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر شادگان روز چهارشنبه بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این آیین گفت: ایستگاه پمپاژ و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر شادگان با ظرفیت ۲۶۶ متر مکعب در ساعت در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

صادق حقیقی ‌پور افزود: با بهره‌برداری از این طرح تعداد ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب شهری در شادگان به ۱۷ ایستگاه خواهد رسید و شرایط در این شهر نسبت به گذشته بهبود خواهد یافت.

وی گفت: درصد فیزیکی پروژه‌های آب و فاضلاب در شادگان بیش از ۹۰ درصد است و طرح‌های مهمی برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی و محیط زیستی در این منطقه در حال اجراست و مراحل پایانی خود را سپری می‌کنند.

حقیقی ‌پور افزود: در بهمن‌ امسال نیز ۲ ایستگاه شهید منتظری و ایستگاه شماره ۱۶ در منطقه چومه سید علوان شادگان به بهره‌برداری خواهد رسید تا بهره‌مندی مردم به حداکثر برسد.

وی با اشاره به مانور شست و شوی شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب در برخی شهرهای خوزستان گفت: پس از عملیات موفقیت آمیزی که در شهرهای آبادان و خرمشهر داشتیم این مانور در شادگان به عنوان سومین شهر انجام خواهد شد و برای اجرایی شدن آن ماشین آلاتی نیز از سایر شهرهای استان خوزستان به این شهر آورده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: با انجام این مانور که به مدت سه روز اجرایی می‌شود ۱۸۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب شادگان شست و شو داده خواهد شد.

بهسازی معابر روستای سعدی شادگان آغاز شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت عملیات آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌های روستای سعدی شادگان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری شادگان در آیین آغاز این پروژه گفت:بهسازی معابر این روستا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال شامل پنج کیلومتر زیرسازی و آسفالت و ۲ کیلومتر جوی و جدول از محل اعتبارات دهیاری‌ها اجرا می‌شود.

امید صبری‌پور افزود: این پروژه در راستای توسعه خدمات شهری و تامین زیر ساخت‌ها در منطقه با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی در مدت چهار ماه انجام می‌شود.

وی بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در مناطق روستایی در راستای حفظ و نگهداری طرح‌های اجرا شده یا در حال اجرا تاکید کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار، آسفالت و بهسازی معابر در روستاهای دیگر شادگان انجام می‌شود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha