۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85215687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح عمرانی و زیربنایی در شادگان آغاز و به بهره‌برداری رسید

آبادان - ایرنا -هفت طرح عمرانی و زیربنایی به مناسبت هفته دولت در شهر شادگان آغاز و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار شادگان چهارشنبه در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: برای اجرایی شدن این طرح‌ها ۶۷۶ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی استان خوزستان در نظر گرفته شد.

مرتضی زاهدی اظهار داشت: عملیات جدول گذاری، کانیوو و روکش آسفالت در مناطق حاشیه‌ای شهر با اعتبار ۱۲۹ میلیارد ریال و در مدت زمان ۶ ماهه به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: همچنین پروژه بهسازی معابر بافت فرسوده شهر که شامل زیرسازی و روکش آسفالت نیز با ۱۲۸ میلیارد ریال از ابتدای سال آغاز و امروز به بهره‌برداری رسید.

زاهدی با اشاره به اجرایی شدن پروژه بهسازی و اصلاح معابر شهری در چند نقطه مرکزی شادگان گفت: این پروژه با اعتبار ۲۶۶ میلیارد ریال که شامل زیرسازی، احداث جدول، کانیوو و روکش آسفالت است.

وی به آغاز عملیات اجرایی پروژه عمرانی در کوی فرهنگیان شادگان اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

شهردار شادگان اظهار کرد: همچنین عملیات عمرانی در بهسازی خیابان شهید مطوری شرقی با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال، بهسازی معابر فاز اول گلزار شهدا با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، و عملیات اجرایی بهسازی و بهبود تردد در خیابان امام خمینی(ره) شادگان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال از امروز آغاز شد و سعی می‌شود تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

شادگان در فاصله ۷۰ میلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha