۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84017424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت قراردادهای نامتعارف در شهرداری رشت مشخص شود

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۱۵
کد خبر: 84017424
وضعیت قراردادهای نامتعارف در شهرداری رشت مشخص شود

رشت – ایرنا- عضو شورای اسلامی رشت با انتقاد از قراردادهای نامتعارف در شهرداری رشت خطاب به شهردار گفت: وضعیت این گونه قراردادها باید هر چه سریعتر مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسن علیپور غروب چهارشنبه در صحن شورای اسلامی رشت افزود: در شهرداری رشت تعداد زیادی جوان بااستعداد شاغل داریم عده ای هم بازنشسته که هنوز آمادگی دارند خدماتی را در حوزه های مختلف در اختیار شهرداری قرار دهند اما چگونه به دستور شهردار رشت در برخی از سازمان ها با افراد غیرمرتبط قراردادهایی بسته می شود این در حالی است که نحوه انتخاب این افراد و رابطه کاری آنها مشخص نیست.

وی با بیان اینکه شهردار رشت باید با حضور در صحن شورا در این مورد پاسخ دهد خطاب به وی اظهار داشت: جوانان شاغل در شهرداری چه چیزی از دوستان شما کم دارند که نمی شود بعضی از امور را به آنان سپرد؟ چرا پول شهرداری رشت به عنوان حقوق به حساب دوستان شما واریز شود؟

این عضو شورای اسلامی رشت ادامه داد: به عنوان نماینده مردم رشت در پارلمان شهری بابت این گونه موارد از شهردار مطالبه دارم ، او باید هر چه سریعتر وضعیت اینگونه قراردادهای نامتعارف را مشخص کند.

سیدامیرحسین علوی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در سخنانی بیان داشت: در حوزه خدمات شهری و عمرانی شهرداری رشت ایراداتی را مشاهده می کنیم که مردم نیز دائما به ما متذکر می شود.

وی اظهار داشت: عملکرد شهرداری رشت در حوزه عمرانی را در حد لکه گیری آسفالت ارزیابی می کنند که زیبنده ما نیست باید با انجام چند کار مشخص عملکرد شورای پنجم این کلانشهر را به طور ملموس بروز دهیم.

وی در ادامه درباره برند شهر خلاق خوراک و تاکید بر بهره مندی از این برند خاطر نشان کرد: در بیش از یک سال و نیم اخیر از این برند برای شهر رشت در دوره ناصر حاج محمدی شهردار رشت بهره برداری درستی نشده است که کمیسیون فرهنگی شورا باید این مهم را پی گیری کند.

حجت جذب یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه شهردار رشت توضیح دهد که تصفیه خانه شیرابه سراوان رشت چه مشکلی را مرتفع می کند، گفت: بر اساس مطالعات سال ۹۷   خروجی شیرابه با تصفیه آن همخوانی ندارد لذا شهردار باید در این ارتباط توضیح دهد.

احمدرمضانپور نرگسی رئیس شورای اسلامی رشت نیز در جلسه شورای این کلانشهر گفت: دستور روسای کمیسیون ها در مواردی از جمله حضور مدیری از شهرداری برای حضور در صحن شورا در هر شرایطی باید اجرا شود.

وی افزود: از روسای کمیسیون ها خواسته شده که جلسات در ساعات اداری برگزار نشود اما در برخی موارد ضرورت هایی پیش می آید لذا مدیران در شهرداری برای حضور در جلسه باید هماهنگ کنند.

شورای اسلامی رشت ۱۱ عضو دارد، این کلانشهر دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha