به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی گفت: یافتن راهکارهای نوین برای فروش بیمهنامههای زندگی در کشور علاوه بر گسترش آرامش در جامعه به افزایش نرخ رشد اقتصادی نیز منتهی خواهد شد. ساده سازی فرآیند فروش محصولات بیمهای از روشهایی است که در افزایش ضریب نفوذ بیمهای نقشی اساسی دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی از ایجاد جذابیت در بازارهای جانبی صنعت بیمه به عنوان عامل مهم سرمایه گذاری عمومی یاد کرد و گفت: صنعت بیمه در وضعیتی قرار دارد که باید مانند بازارهای موازی مالی، رشد فزاینده ای را تجربه کند که خوشبختانه زمینههای تحقق این امر فراهم شده است.
رئیس شورای عالی بیمه از تحریم های بیمهای به عنوان یکی از فرصت های نوآورانه در عرصه پوشش ریسک های بزرگ نام برد و گفت: در زمان تحریمها با غنیمت شمردن فرصتها و برنامهریزیهای انجام شده در حوزه های گوناگون نظیر بیمههای مستقیم،حساب ویژه و بیمه اتکایی شرکتها موفق عمل کردهم.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص کد یکتا به بیمهگذاران به عنوان شاخص و نماد هوشمندسازی صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: جنس فعالیت صنعت بیمه ارائه خدمات مالی است و فناوری و رشد آی تی در تکمیل فرآیند خدمات رسانی صنعت بیمه، نقش اساسی را بر عهده دارد.
نظر شما