۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84018583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دیواندره: شهدا ضامن نظام و انقلاب در تمام صحنه‌ها هستند

سنندج - ایرنا - امام جمعه دیواندره گفت: امنیت و آرامش امروز در ایران نتیجه خون شهدا بوده و آنان ضامن نظام و انقلاب در تمام صحنه‌ها هستند.

به گزارش ایرنا، ماموستا جلال مرادی روز پنجشنبه در مراسم غبار روبی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیای روحیه جهادی و انقلابی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

وی اضافه کرد: در دوران مختلف شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی شدند که با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، می‌توان راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه داد و دشمنان را بیش از همیشه نا امید کرد.

ماموستا مرادی افزود: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شدند و با تقدیم جان ارزشمندشان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام صیانت کرده و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و پایداری امروز جامعه مدیون خون شهداست، یادآور شد: جنگ با دشمنان از جمله ضد انقلاب نماد ایثار و پیروزی حق علیه باطل است و نسل امروز باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشد.

امام جمعه دیواندره تاکید کرد: آرامش و اقتدار کنونی کشورمان مدیون حماسه‌های شهدا و گذشت و فداکاری خانواده این عزیزان و همه کسانی که هستی و عزیزترین دارایی خود را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند، است.

ماموستا مرادی گفت: تروریست‌ها و ضد انقلاب بدانند، اقدامات کور تروریستی کوردلان کمترین خللی در عزم ارادت ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان در دفاع از دستاودرهای نظام اسلامی وارد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دولت خدمات خوبی در دیواندره انجام داده و این شهرستان ظرفیت و پتانسیل خوبی در بخش های مختلف دارد که همه مسوولین باید تلاش را برای اشتغال زایی درشهرستان بکار گیرند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha