بنا به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، شاپور محمدزاده درنامهای، کسب جایگاه عالی فارس در ارزیابی شاخصهای کمی و کیفی فعالیتهای سوادآموزی در سال ۱۳۹۸ را تبریک گفت.
در این نامه آمده است: بهبود مستمر عملکرد و تعالی هر سازمان در گرو نظام جامع ارزیابی با هدف افزایش کارآیی و اثربخشی، تقویت سیستم بازخورد و ارتقای میزان پاسخگویی به مردم است. این سازمان هر ساله اقدام به احصای شاخصهای تاثیرگذار در توسعه کمی و کیفی فعالیتها و ارزیابی عملکرد سواد آموزی استانها میکند و انعکاس بازخورد آن به مسوولان ملی و استانی را باعنوان فعالیتی اثربخش برای حساس سازی و برنامهریزی برای توسعه کمی و کیفی شاخص ها در سیاستهای اولویتدار خود لحاظ کرده است.
همچنین در این نامه عنوان شده است: بررسی و ارزیابی بهعمل آمده نشان میدهد، عملکرد استان فارس در سال ۱۳۹۸ حائز کسب رتبه علی و شایسته تقدیر شده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش در این نامه بیان کرد: آنچه مسلم است دستیابی استان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزمی راسخ و تلاشی صادقانه ، هدایت و راهبری هوشمندانه جنابعالی و دیگر اعضای محترم شورای پشتیبانی سواد آموزی به منظور بهرهگیری هرچه بیشتر و مطلوب تر از ظرفیتها و توانمندی بومی و منطقهای و نیز همت والا و بی بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش انجام گرفته است.
سازمان سواد آموزی استان فارس در ارزیابی شاخصهای عملکردی سال ۱۳۹۸در شاخصهای صیانت از اعتبارات سوادآموزی، شورای پشتیبانی، برنامه عملیاتی، شتاب بخشی مراکز یادگیری محلی، طرح آموزش مقدماتی رایانه، حلقههای کتابخوانی، نماز کلید بهشت، اجرای طرحهای ابلاغی، خواندن با خانواده، تبلیغ، ترویج، آموزش و توانمند سازی کارکنان از امتیاز کامل برخوردار شده است.
هماکنون ۴۳ مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در استان فارس در حال فعالیت هستند که در شرایط کرونایی حاکم بر کشور، اقدامات مهمی را انجام دادهاند که از جمله آنها میتوان به تولید و توزیع بیش از ۱۰۰هزار ماسک و نیز تولید بیش از ۱۵ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن بین سوادآموزان و سایر اقشار مردم اشاره کرد.
نظر شما