۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84019689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد صنایع دریایی به اقتصاد گلستان رونق می دهد

۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹
کد خبر: 84019689
رشد صنایع دریایی به اقتصاد گلستان رونق می دهد

گرگان ـ ایرنا ـ امام جمعه شهرستان ترکمن گفت سرمایه گذاری دولت در بخش صنایع دریایی و توسعه پرورش آبزیان علاوه بر ایجاد اشتغال به اقتصاد ساحل نشینان گلستان رونق می دهد.


 حجت الاسلام محمد صالح منصوری در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: با اهتمام و تلاش های ارزنده استاندار گلستان شاهد فعالیت های خوبی مانند ایجاد بندر خواجه نفس گمیشان، ساخت بارج شناور در بندر ترکمن و پرورش ماهی در قفس در دریای خزر هستیم که رونق اقتصادی برای مردم و ساحل نشینان ایجاد می‌کند.
 امام جمعه اهل تشیع بندر ترکمن با اشاره به شرایط متفاوت محرم امسال اقدامات عزاداران حسینی در رعایت پروتکل های بهداشتی ارزنده و قابل تحسین است و انتظار می‌رود که در تاسوعا و عاشورای حسینی نیز این رویه ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام منصوری با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شرایط کشور شرایط حساس و سختی است در این شرایط دولتمردان نظام جمهوری اسلامی باید به صورت جهادی و ۲۴ ساعته بر اساس منویات رهبری به مردم خدمت کنند و فرمایشات ایشان را نصب العین قرار دهند.
نماز جمعه این هفته با اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای آق قلا، انبارالوم، بندرترکمن، گمیشان، رامیان، دلند، خان ببین، گنبدکاووس، کلاله و گالیکش برگزار شد.
ضدعفونی کردن مصلی قبل و بعد از حضور مردم، استفاده نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح، جانماز شخصی و چادر برای زنان از جمله پروتکل های تعیین شده برای برگزاری نماز جمعه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha