۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84020261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تمامی گروه‌های خونی در خراسان جنوبی مورد نیاز است

۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸
کد خبر: 84020261
تمامی گروه‌های خونی در خراسان جنوبی مورد نیاز است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مراکز انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا در قالب طرح "نذر خون" میزبان اهداکنندگان خون هستند و در استان به همه گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی نیاز داریم.

ابراهیم میری مقدم روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به اینکه امسال هیات‌های عزادار در روزهای تاسوعا و عاشورا حرکت نمی‌کنند، در بیرجند مرکز خونگیری قائم در ۲ نوبت صبح و عصر و مراکز خونگیری سایر شهرستان‌ها، صبح‌ها آماده خونگیری از عزاداران امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: ۲ مرکز خونگیری شهرستان بیرجند و مراکز قاین و طبس در سایر روزهای محرم و صفر نیز هر روز صبح‌ها و مرکز خونگیری فردوس روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ میزبان مردم استان برای اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مردم نگران نباشند، تمامی اصول بهداشتی در مراکز خونگیری رعایت می‌شود و نباید به خاطر ترس از کرونا از اهدای خون خودداری کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افراد می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی nobatdehi.ibto.ir برای دریافت نوبت اهدای خون اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha