۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84020718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ بسته غذایی به همت سپاه مهاباد در بین نیازمندان توزیع شد

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: ۲۵۰ بسته مواد غذایی در قالب دومین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی و به مناسبت عاشورای حسینی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ منوچهر مودبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه و به خصوص کارگران روز مرد دچار مشکل و کمبود درآمد شوند، بر این اساس سپاه اقدام به توزیع اقلام حمایتی در این شهرستان کرده است.

وی با بیان اینکه نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، حبوبات، رب‌گوجه و ماکارونی با مبلغی بالغ بر سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: تاکنون بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۱۰ مرحله در بین نیازمندان مستحق این شهرستان توزیع شده است. 

سرهنگ مودبی اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا به طور کامل ریشه کن شده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

خیّران مهابادی در مجموع تاکنون ۹۰ میلیارد ریال برای مقابله با گسترش ویروس کرونا، تامین تجهیزات بیمارستانی و تهیه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند کمک اهدا کرده‌اند.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha