۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84021411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخش خصوصی برای ساخت ۳ هتل در چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان گفت: بخش خصوصی برای ساخت سه هتل در این استان اعلام آمادگی کرده است.

مهرداد جوادی روز دوشنبه به خبرنگاران تاکید کرد: با سرمایه‌گذاری ۱۵۳ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریالی بخش خصوصی یک هتل ۲ ستاره در اردل، یک هتل یک ستاره در چم‌زین سامان و یک هتل یک ستاره در سامان احداث خواهد شد.

وی افزود: با احداث و راه‌اندازی این هتل‌ها ۳۶ اتاق با ۶۰ تخت و سه رستوران به مجموع ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی گردشگری چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

جوادی تصریح کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری از این سه هتل در چهارمحال و بختیاری تا سه سال دیگر زمینه اشتغال مستقیم۲۷ نفر فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد:هتل ۲ ستاره اردل با ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ مترمربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این مبلغ ۵۰ درصد از محل آورده متقاضی و بقیه از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

وی گفت:هتل یک ستاره روستای چم‌زین سامان با ۶۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت یک‌هزار و ۲۸۵ متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و ۹۶ مترمربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

جوادی تاکید کرد: از این مبلغ ۷۰ درصد از محل آورده متقاضی و ۳۰ درصد از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

وی افزود:هتل یک ستاره سامان با ۳۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت ۶۶۵ مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ متر مربع در مدت ۲۴ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم هفت نفر می‌شود.

جوادی تصریح کرد: از این مبلغ ۷۰ درصد از محل آورده متقاضی و ۳۰ درصد از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۱۴ هتل، ۴ هتل‌آپارتمان، ۲ مجتمع گردشگری، پنج مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵ مجتمع بین‌راهی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha