کشف لودر قاچاق ۹ میلیاردی ریالی در میناب

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از کشف یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در رابطه با این پرونده گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در راستای مقابله با کالای قاچاق، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل لودر مشکوک شده و جهت بررسی بیشترآن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد لودر فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه یک دستگاه لودر و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش لودر قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان  ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

واژگونی مرگبار خودرو چری در محور سبزوار - داورزن

 فرمانده انتظامی شهرستان داورزن استان خراسان رضوی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری چری در محور داورزن- سبزوار با یک کشته و ۳ مصدوم خبر داد.

سرهنگ اکبر محمدآبادی اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری چری در محور سبزوار- داورزن، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری چری با ۴ سرنشین که همگی اعضای یک خانواده بودند به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان در دم فوت و راننده به همراه ۲ سرنشین دیگر مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز امدادی منتقل شدند.

سرهنگ محمدآبادی خاطرنشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت وقوع حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست؛ ضمن رعایت سرعت مطمئنه با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

کشف مواد افیونی در شهرستان رودان

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۰۳ کیلوگرم تریاک در شهرستان رودان خبر داد.

 سردار غلامرضا جعفری در بیان جزییات این خبر گفت: مأموران موادمخدر استان با همکاری پاسگاه بجگوییه شهرستان رودان در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محور مورد نظر اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت : در بازرسی از این خودرو ۳۰۳کیلو و۶۰۰گرم تریاک کشف شد.

سردار جعفری تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. *

تیراندازی منجر به قتل در اهواز

دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید در اهواز در درگیری مسلحانه کشته شدند.

در پی وقوع دو فقره قتل توسط راکبان ناشناس یک موتورسیکلت در یکی از مناطق  شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بر اساس گزارش های دریافتی، ظهر امروز دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید در یکی از مناطق شهرستان اهواز توسط دو راکب موتورسیکلت به صورت مسلحانه به قتل رسیدند.

 بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و در بررسی های اولیه صحنه قتل این طور به نظر می رسد که این حادثه به دلیل اختلاف های طایفه ای به وقوع پیوسته است.

 باتوجه به شواهد و مدارک حاصله در تحقیقات اولیه، سرنخ هایی از علت و انگیزه این درگیری مسلحانه به دست آمده و موضوع در دست بررسی دقیقتر است.

دستگیری عوامل درگیری پمپ بنزین بوکان در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی از دستگیری عوامل نزاع و درگیری پمپ بنزین شهرستان در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ سلمان حیدری در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال ضبط فیلم درگیری سرنشین یک دستگاه خودروی پژو پرشیا با متصدی جایگاه سوخت توسط سیستم تصویری پمپ بنزین در شهرستان بوکان و پخش این فیلم در فضای مجازی، پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: این حادثه در شامگاه روز جمعه اتفاق افتاد و شهروندان طی تماسی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ خواستار حضور عوامل انتظامی در صحنه شدند.  

سرهنگ حیدری اظهار داشت: با دریافت این تماس مردمی، عوامل گشتی به سرعت در محل حضور یافته و در کمتر از یک ساعت ضارب فراری را دستگیر و پس از تکمیل پرونده، وی را تحویل مقامات قضائی دادند.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: اعضای باندی که از غرب کشور اقدام به قاچاق سلاح و مهمات به استان مازندران می کردند، با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

سردار مرتضی میرزایی افزود: با کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند قاچاق سلاح از غرب کشور به استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ویژه پلیسی، اعضای این باند در رصد اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هماهنگی قضائی، اعضای باند قاچاق سلاح در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در این رابطه ۱۵ قبضه کلت کمری جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۲۰۰ فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو متهم در این پرونده خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، موضوع در دست پیگیری بیشتر پلیس قرار داد.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha