محموله دخانی ۱۱ میلیاردریالی در غرب هرمزگان کشف شد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان بندرلنگه در منطقه غرب استان، یک محموله دخانی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال کشف شد.

سردار غلامرضا جعفری روز جمعه در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت:در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندرلنگه با اقدامات اطلاعاتی و فنی از انباشت مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با تشکیل گروهی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل  یک میلیون و ۱۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۱۱ میلیارد ریال می باشد و هم اکنون پلیس در تلاش برای دستگیری قاچاقچیان است.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

موفقیت پلیس هرمزگان و کرمان در کشف مواد مخدر

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از کشف ۲۲۹ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.

سردار جعفری اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده شامل ۱۳۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۹۸ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش است.

وی در تشریح این کشف گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با اقدامات اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از محور" نرماشیر- ریگان" استان کرمان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با هماهنگی با پلیس شهرستان ریگان استان کرمان، گروهی از مأموران به محل مورد نظر اعزام و نسبت به کنترل محورهای مواصلاتی اقدام کردند.

سردار جعفری ابراز داشت: مأموران حین کنترل محور ورودی شهرستان، خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد اما پس از طی مسافتی با برجای گذاشتن خودرو از طریق ناهمواری های اطراف از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان و با تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، گفت: از شهروندان خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha