۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84024493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار تنکابن خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی کرونایی شد

نوشهر- ایرنا - فرماندار تنکابن با بیان اینکه تصمیمات ستاد کرونا با نگاه اجتماعی گرفته می‎شود ، خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده در بخش‌های مختلف به منظور تداوم روند کاهشی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این شهرستان شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گفت : هم اکنون ۳۱ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند که ۱۴ نفر از آنها در بخش آی سی یو تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

وی آمار بیماران ورودی جدید را ۹ نفر اعلام کرد و افزود : البته طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر هم با بهبود وضعیت از بیمارستان ترخیص شدند و متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

مقام عالی دولت در تنکابن بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان به واسطه داشتن رشته پزشکی جهت کمک به کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی و شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد.

وی همچنین از رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه اول محرم توسط هیات های مذهبی و عزاداران ابراز رضایت کرد و گفت : خوشبختانه در ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بیشتر هیات‌های مذهبی با رعایت کامل پروتکل عزاداری کردند که جای تقدیر دارد.

حسینی جو افزود : در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا حسینی بسیاری از هیات های عزاداری در شهرستان به مصوبات ستاد کرونا عمل کردند که این امر نشان دهنده همراهی مردم و جدیت مسئولان در مقابله با کرونا بود.

وی اظهار داشت : باید از هیات های عزاداری که با ستاد کرونا همراهی داشتند تقدیر و به آن دسته از هیات هایی که سلیقه ای عمل کردند تذکر داده شود.

فرماندار تنکابن گفت : نظارت های مستمر در بازارها ، اماکن تجاری پرتردد ، فروشگاه های بزرگ و خبازی ها همچنان ادامه داشته باشد تا از حساسیت ها در این زمینه کاسته نشود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تنکابن نیز در این جلسه با گرامیداشت روز بهورز بر ضرورت رعایت خود مراقبتی های فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت :‌رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم می تواند میزان سرایت ویروس کرونا را به طور چشمگیری کاهش دهد.

نیما نژاد مقدم با اشاره به نزدیک شدن فصل برداشت محصولات باغی و زراعی افزود ‌: باید کارگران فصلی در این زمینه بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی اظهار داشت‌: این ویروس بسیار هوشمندانه و با برنامه عمل می کند و باید آن را جدی گرفت چرا که کوچک ترین سهل انگاری می تواند نتایج غیر قابل جبرانی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha