۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84024561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست  امام رضا (ع) در اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - علمیات اجرایی مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست امام رضا (ع) روز پنجشنبه در محل موقوفه خیر اردبیلی پروفسور صالح زاهدی در اردبیل آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اردبیل تاکنون شاهد بروز و ظهور مردان نیک‌سیرت زیادی بوده که با انجام کارهای خداپسندانه و خدمت به مردم منشاء خیر و برکت بودند و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند که پروفسور صالح زاهدی اصل یکی از آنها است.

آیت الله سید حسن عاملی افزود: پروفسور زاهدی یکی از دانشمندان و افتخارات اردبیل است که با وقف زمین برای احداث این مرکز توسط این مرد بزرگ، شاهد تربیت و پرورش چندین پروفسور دیگر در این مکان خواهیم بود.

او با بیان اینکه اوقاف باید برای تشویق و ترغیب مردم جهت وقف مازاد اموال خود کارهای فرهنگی و اقدامات زیربنایی انجام دهد، اظهار داشت: نیات واقفین نیز باید مطابق با نیازهای روز جامعه باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل نیز گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست حضرت امام رضا (ع) به متراژ هزار و ۴۰۳ متر توسط واقف نیک‌اندیش مرحوم پروفسور صالح زاهدی اصل واقع در نیار وقف شده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمینمهدی ستوده افزود: ساختمان مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست حضرت امام رضا (ع) در پنج طبقه و به متراژ سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با کمک موسسه خیریه امام رضا(ع)، خیرین، وقف مشارکتی و خانواده زاهدی احداث خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha