۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85168851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختمان جدید برای درمانگاه تامین اجتماعی خلخال احداث می‌شود

اردبیل-ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از ساخت ساختمان جدید برای درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر مهدی نیک سیرت امروز پنجشنبه در نشست با فرماندار خلخال از آغاز نوسازی و احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خلخال در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت نه چندان مطلوب سازه ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی فعلی و احتمال تخریب و ریزش بخش‌های مختلف آن، ساختمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی به مدت ۲ سال جهت به صورت اجاره در اختیار تامین اجتماعی خواهدبود.

دکتر نیک سیرت گفت: با وجود اینکه ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی خلخال در سال ۱۳۷۵ بنا شده است و عمر چندانی ندارد ولی فقدان نظارت و به کارگیری مصالح ساختمانی کم دوام موجب بین رفتن سازه ساختمان شده و کسانی که در زمان ساخت این سازه دخیل بودند باید جوابگوی قصور خود وتحمیل هزینه به دولت باشند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: محل استیجاری ساختمان سمای دانشگاه آزاد به درمانگاه تامین اجتماعی خلخال تبدیل شده و کارعملیات تخریب و احداث ساختمان نو در محل ساختمان قدیمی تامین اجتماعی این شهرستان آغاز می‌شود.

سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال هم در این جلسه بر ضرورت ساخت ساختمان نو برای درمانگاه تامین اجتماعی خلخال و با هدف پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی تاکید کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل همچنین در خصوص تامین کادر درمان متخصص در مرکز درمانی تامین اجتماعی خلخال گفت: دو پزشک متخصص داخلی و اطفال و نوزادان برای ارائه خدمات پزشکی در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال به مدت ۲ روز در هفته به مراجعین این درمانگاه خدمات تخصصی ارائه خواهند کرد.

دکتر نیک سیرت افزود: درمانگاه تامین اجتماعی خلخال در سال ۱۳۹۱ تبدیل به درمانگاه تخصصی شده و در اولین سال دارای پزشک متخصص بوده و پس از آن به دلایل مختلف از وجود پزشکان متخصص بی‌بهره بوده است.

وی ادامه داد: با تامین دو پزشک متخصص از مرکز استان و استقرار آنها در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال امکان برخورداری مراجعین از خدمات تخصصی پزشکی از ابتدای مرداد ماه امسال برای مردم شهرستان فراهم می‌شود.

دکتر نیک سیرت بی رغبتی پزشکان فعال در بخش خصوصی، برای فعالیت در بخش دولتی را از جمله عوامل نبود پزشکان متخصص در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال در طول سال‌های گذشته اعلام کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل خواستار همکاری دانشکده علوم پزشکی برای تامین پزشکان متخصص این درمانگاه شد و گفت: در صورت تامین پزشکان متخصص از بین پزشکان متخصص طرحی و یا غیر طرحی ارائه خدمات تخصصی پزشکی در درمانگاه تامین اجتماعی خلخال به صورت همه روزه خواهد شد.

سید جواد یحیی‌زاده با اشاره به نیاز مردم به دریافت خدمات تخصصی پزشکی در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خلخال گفت: برای به کارگیری پزشکان دانشکده علوم پزشکی در این درمانگاه از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha