۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۱۷
کد خبر: 84025623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ تعاونی برتر کردستان تجلیل می‌شوند

۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۱۷
کد خبر: 84025623
۲۲ تعاونی برتر کردستان تجلیل می‌شوند

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه ۲۲ تعاونی برتر این استان به منظور قدردانی از خدمات آنها در عرصه تولید تجلیل می‌شوند، گفت: این تعاونی‌ها در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌ها انتخاب شده‌اند.

برهان صلواتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعاونی‌ها بر اساس شایستگی و معیارهای سنجش و ارزیابی تعاونی‌های برتر از بین ۶۴ تعاونی شرکت کننده در این جشنواره انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از این تعاونی‌ها به صورت ویدیو کنفرانس با حضور مسوولان ارشد کشوری همزمان با هفته تعاون برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره به منظور افزایش اعتماد به نفس تعاونی‌ها در راستای ایفای نقش بیشتر در مسیر تولید انجام می‌شود.

صلواتی یادآور شد: هم اکنون در این استان یک هزار و ۸۲۱ تعاونی فعال وجود دارد که در آنها برای ۱۷ هزار و ۲۴۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: با توجه به تجارب جهانی در خصوص رابطه میزان مشارکت اجتماعی با کسب و کارهای گروهی به میزانی که مشارکت اجتماعی در جامعه‌ای بالا باشد می‌توان انتظار رشد و توسعه تعاونی‌ها در آن جامعه را داشت.

صلواتی تاکید کرد: امرزه از الزامات اصلی توسعه تعاونی ها، توسعه فرهنگ کار گروهی و مشارکت اجتماعی است که خود نیازمند فرهنگ سازی و آموزش در ابعاد مختلف از خانواده، مدرسه، اجتماع محلی است.

۱۳ تا ۱۹ شهریور در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha