۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84026495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانان از فرصت دانشگاه بدون کنکور و آزمون استفاده کنند

رشت - ایرنا- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان با اشاره به اینکه تا آخر وقت امروز فرصت ثبت نام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان است، گفت: جوانان از تحصیل بدون کنکور و رایگان در این دانشگاه استفاده کنند.

رسول شمشادی در  سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت اظهار داشت: این دانشگاه در رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی رایگان دانشجو جذب می کند.

وی اظهار کرد: در دانشکده شهید چمران رشت در رشته های صنایع نساجی، الکترونیک عمومی، کارهای عمومی ساختمان و صنایع شیمیایی، در  دانشکده امام جعفر صادق (ع) آستانه اشرفیه در رشته های الکترونیک عمومی و کارهای عمومی ساختمان و در آموزشکده دختران رشت در رشته های طراحی دوخت و کودک یاری بدون کنکور دانشجو جذب می شود.

وی ادامه داد: در دانشکده شهید رجایی لاهیجان در رشته های صنایع شیمیایی، تولید و بهره برداری گیاهان دارویی، شهید خدادادی بندرانزلی، مکانیک موتورهای دریایی، ساخت تولید - ماشین ابزار، هتلداری ، در دانشکده سیدالشهدا رستم آباد در رشته های ماشین ابزار، صنایع فلزی و تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی و در دانشکده میرزا کوچک صومعه سرا در رشته های الکترونیک عمومی، کارهای عمومی ساختمان، سازه های چوبی و نقشه برداری دانشجو پذیرش می شود.

شمشادی، یکی از دغدغه های خانواده ها را بازار کار پس از فارغ تحصیلی دانشجویان دانست و تصریح کرد: این دانشگاه بدلیل آموزش مهارت های عملی فرصت خوبی برای جذب شدن در بازار کار جوانان دانست .

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان خاطر نشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای؛  کارآفرین، مهارتی و  صد درصد دولتی است که به غیر از دوره شبانه  تحصیل در این دانشگاه رایگان است .

 بیش از هشت هزار دانشجوی دختر و پسر در هفت دانشکده و آموزشکده دانشگاه فنی و حرفه ای  گیلان تحصیل می کنند. این دانشگاه دارای شش واحد دانشگاهی پسران و یک واحد آموزشکده دختران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha