۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84027115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس تعلیم و تربیت را با ایمنی بالا آغاز کردند

۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبر: 84027115
مدارس تعلیم و تربیت را با ایمنی بالا آغاز کردند

سمنان- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس ایمن‌تر از سایر فضاهای شهری به ارائه خدمات می‌پردازند و تعلیم و تربیت با ایمنی بالای بهداشتی در این اماکن آغاز شد.

علیرضا حاج قاسمی روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس در محل آموزشگاه پدر دامغان افزود: ضدعفونی کردن مدارس به صورت روزانه و رصد رعایت نکات بهداشتی، از جمله مواردی است که در سال تحصیلی جدید برای حفظ سلامت دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی مورد تاکید است. 

وی ادامه داد: دغدغه به جای خانواده ها در مورد بازگشایی مدارس را درک می‌کنیم اما والدین می‌دانند که تعطیلی تعلیم و تربیت، امری ناشدنی است. 

حاج قاسمی بیان داشت: تحصیل در بستر فضای مجازی، تنها می‌تواند ارائه کننده محتویات و مبانی باشد اما ارتباط با محیط اطراف، جهت رشد اجتماعی و بالندگی ذهن دانش‌آموزان نیز امری ضروری و مهم است. 

وی اضافه کرد: هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست زیرا دانش‌آموزان نمی‌توانند در کنار تعلیم، تربیت و پرورش در محیط آموزشی را کسب کنند. 

حاج قاسمی تصریح کرد: تغذیه، آرامش، عدم استرس و اضطراب بی جا، آسیب به بدن وارد می‌کنند و سیستم ایمنی را در برابر بیماری‌ها ضعیف می‌کند که دانش‌آموزان باید از این موارد بپرهیزند. 

وی به نحوه برگزاری کلاس‌ها اشاره کرد و گفت: چگونگی برگزاری کلاس‌ها با شورای مدارس است که به والدین اعلام شده است. 

حاج قاسمی افزود: شروع سال تحصیلی جدید با توجه به بحران جهانی کرونا با گذشته متفاوت است پس باید رفتار خود را تغییر دهیم و بیش از گذشته قدر داشته هایمان را بدانیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مهر شاد، شعار امسال تحصیلی است که مخفف مشارکت، هدایت مجازی و رشد و بالندگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha