همایش نکوداشت پیشکسوتان مقاومت در یاسوج برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت این استان ، ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹ و همزمان با سراسر کشور دریاسوج برگزار می شود.

سرهنگ امیرعباس آسمند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۱ شهریورماه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا رژه  نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار نخواهد شد.   

وی افزود: برنامه های دیگری برای اجرا در این روز در کشور و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان  جهاد و مقاومت از جمله آنهاست. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این همایش به صورت استانی بوده و نماینده ولی فقیه،  استاندار، فرمانده سپاه فتح و جمعی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان در آن حضور می یابند. 

سرهنگ آسمند عنوان کرد: مکان برگزاری این همایش مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج و زمان آغاز آن نیز از ساعت ۹ صبح است. 

وی ابراز داشت: جمعی از مسؤولان اجرایی کهگیلویه و  بویراحمد در این همایش از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب مطالبی را  برای معظم له بیان می کنند.    

سرهنگ آسمند گفت: این همایش علاوه بر شهر یاسوج در مراکز دیگر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار می شود.  

وی اظهار داشت: همایش های شهرستانی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور فرمانداران و فرماندهان سپاه نواحی برگزار می شوند. 

سرهنگ آسمند افزود: در کنار این همایش ها نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در شهر یاسوج و مراکز شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد  دایر می شود. 

وی بیان کرد: با توجه شرایط کرونایی محدودیت هایی در زمینه مدت زمان بازدید از این نمایشگاه برای مردم، خانواده شهدا، جامعه ایثارگران و  مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد لحاظ می شود. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۶ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده  است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha