۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84029674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان عشایر شیروان به سامانه شاد دسترسی ندارند

بجنورد-ایرنا- کارشناس مسوول فناوری اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموزان عشایری این شهرستان به سامانه شاد و اینترنت دسترسی ندارند و به همین علت تشکیل کلاس درس امر ضروی است.

بهنام رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه شاد نیاز به اینترنت، برق و آنتن موبایل دارد که این امکانات فقط در۲ منطقه عشایری فراهم و برقرار شده است.

وی گفت: لازم است برای دانش آموزان محروم روستایی و عشایری تبلت خریداری شود تا علاوه بر کلاس های حضوری از آموزش های مجازی عقب نیفتند.

کارشناس مسئول فناوری اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: برای حل این موضوع طی ۱۰روز آینده مدیران تک تک اطلاعات از وضعیت حضور و امکانات دانش آموزی را ثبت می کنند تا امکانات در اختیار آنان قرار گیرد.

امسال از هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام دانش آموزان عشایری شیروان، ۹۸۰ نفر ابتدایی و مابقی در مقطع متوسطه اول و دوم هستند.

از مجموع کل دانش آموزان ابتدایی عشایر این شهرستان، ۷۰۰ دانش آموز سیار و ۲۸۰ نفر ثابت هستند که ۱۳ مدرسه ثابت روستایی و ۸۰ مدرسه سیار در مقطع ابتدایی دارد.

اینک شهرستان شیروان دارای ۶ مدرسه شبانه روزی عشایر، چهار متوسطه اول شبانه روزی، ۲ هنرستان دخترانه و پسرانه و یک مدرسه متوسطه اول عادی در روستای سیرسپرانلوی بخش مرکزی دارد.

شهرستان شیروان بیشترین شمار دانش آموزان عشایری در خراسان شمالی را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha