۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۴۶
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 84029790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا ۲ میلیارد ریال به باشگاه‌های ورزشی تایباد خسارت زد

مشهد- ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: با شیوع ویروس کرونا باشگاه‌های ورزشی این شهرستان تاکنون بیش از ۲ میلیارد ریال خسارت دیده‌اند.

یونس شیخ احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان شیوع این بیماری در مجموع ۲۴ باشگاه دولتی و خصوصی ضرر و زیان دیده‌ که برخی از آنها نیز مجبور به تعطیلی باشگاه‌های خود شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع این ویروس منحوس و نگرانی از ابتلای ورزشکاران به این بیماری در حین انجام فعالیت های ورزشی، تمامی اماکن ورزشی شهرستان در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، تعطیل شدند که همین تعطیلی باشگاه‌ها نیز موجب و ضرر و زیان باشگاهداران شده است.    

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد با اشاره به این که این اداره تابع تصمیمات و مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کروناست افزود: اداره ورزش و جوانان این شهرستان بر تعطیلی باشگاه ها نظارت کامل و دقیق دارد و ناظران به طور مدام و به صورت سر زده از باشگاه ها بازدید به عمل می آورند تا هیچ باشگاهی در شرایط خاص اعلام شده فعال نباشد.

شیخ احمدی به پرداخت تسهیلات ورزشی آسیب دیده از بیماری کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۵ پرونده از سوی باشگاههای متضرر شده بیماری کرونا در تایباد برای دریافت تسهیلات تشکیل شده است.

وی به پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تکمیل زمین چمن شهر کاریز و مشهد ریزه، احداث زمین چمن مصنوعی شهر تایباد، تکمیل نهایی خانه کشتی و بهره برداری از جاده تندرستی تایباد از جمله پروژه های عمرانی نیمه تمام این شهرستان است که برای بهره برداری نهایی آنها افزون بر ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیاز است.

او اضافه کرد: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده تایباد به ازای هر یک نفر ۱۴ سانتی متر و فضاهای ورزشی روباز ۲۱ سانتی متر برای هر یک نفر است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد ۲۹ هیات ورزشی فعال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha