به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی تولیدو تجارت (شاتا)، « حمید زادبوم» در حاشیه برگزاری نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان افزود: رعایت پروتکلهای بهداشتی براساس مصوبات ستاد ملی کرونا با هدف حفظ سلامت مشارکتکنندگان، برگزارکنندگان و بازدیدکنندگان اولویت اصلی در برگزاری نمایشگاهها است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه، اظهار امیدواری کرد: با هماهنگیهای صورت گرفته ضمن برگزاری نمایشگاههای تجاری و تخصصی هدفمند، شاهد اعتلای تجارت خارجی کشور از طریق استفاده از کلیه ابزارهای موجود باشیم.
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه نمایشگاهها انعکاس فعالیت واحدهای تولیدی صادراتی بوده و بهترین ابزار جهت حضور و ماندگاری در بازارهای هدف است، افزود: سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی صدور مجوز، نظارت و ارزیابی نمایشگاههای تجاری در داخل و خارج از کشور، تمهیدات مناسبی جهت ارتقای این صنعت جوان و روبه رشد اندیشیده و اجرا میکند.
زادبوم، نوآوری در برگزاری نمایشگاهها با هدف جذب بنگاههای خریدار خارجی را شرط بقاء و اعتلای صنعت نمایشگاهی دانست و از انجمنهای فعال در صنعت نمایشگاهی خواست با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران در این مسیر گام بردارند.
رییس کارگروه نظارت و ارزیابی رویدادهای تجاری، برگزاری نمایشگاههای مجازی در شرایط فعلی را که دو هدف کاهش هزینههای بنگاهها و حفظ سلامت بازدیدکنندگان را به دنبال دارد، بسیار ارزشمند عنوان کرد.
وی با اشاره به برنامهریزی انجام شده جهت برگزاری بیش از ۵۰۰ نمایشگاه در تهران و مراکز نمایشگاهی مصوب سراسر کشور، گفت: صنعت نمایشگاهی جوان کشور با دارا بودن صنایع پیشینی و پسینی متعدد، نقش بسزایی در اشتغال و تولید داشته و لازم است از کلیه فعالان این صنعت، اعم از مجریان و غرفهسازان و همچنین مشارکتکنندگان در نمایشگاهها حمایت به عمل آورد.
بیستمین دوره نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در حال برگزاری است.
نظر شما