سالانه ٨ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان شهریار اضافه می شود

تهران- ایرنا-فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه این شهرستان با دارا بودن ۱۷۰ هزار دانش آموز نیازمند فضاهای آموزشی متناسب با این جمعیت است، گفت: هر سال هشت هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهریار اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا نورالله طاهری روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات احداث پنج واحد آموزشی در شهرستان شهریار افزود: با توجه به رشد سالانه جمعیت دانش آموزان در این شهرستان هر ساله ۳۰۰ کلاس درس جدید نیاز است.

وی ادامه داد: خیران مدرسه ساز در شهرستان شهریار بازوان توانمند دولت در توسعه و افزایش سرانه آموزشی هستند باید بتوانیم از ظرفیت منحصر بفرد این مجموعه بهره ببریم.

طاهری خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار دارای وضعیت خاص و ویژه ای در تمام ابعاد توسعه است توجه نکردن به جمعیت و توسعه زیرساخت های متناسب به آن در گذشته موجب شده تا با کمبود سرانه آموزشی در این شهرستان مواجه شویم. 

احداث ۶ فضای آموزشی در شهریار آغاز شد

مراسم کلنگ زنی احداث شش فضای آموزشی در شهرستان شهریار امروز حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، فرماندار شهرستان شهریار و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در شهر وحیدیه این شهرستان برگزار شد.

به گفته فرماندار شهرستان شهریار این طرح‌های آموزشی در شهرهای وحیدیه، فردوسیه، صباشهر و باغستان اجرایی می‌شود.

طاهری افزود: اعتبار احداث این طرح ها از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تأمین می‌شود.

در پایان این مراسم از خیران و خانواده شهدا نیز با اهدا لوح قدردانی شد.

به گزارش ایرنا،  شهرستان شهریار با جمعیتی بالغ بر ٧٠٠ هزار نفر شامل شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر، شش دهستان و ۳۹ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha