۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84034880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: دولت کنونی آمریکا اوج بی‌لیاقتی را ثابت کرد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس معتقد است که دولت کنونی آمریکا با رویکردی که در پیش گرفت؛ اوج بی لیاقتی خود را ثابت کرد.

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس با اشاره به حوادث و آشوب‌های شکل گرفته در آمریکا گفت که در سایه شرایط کنونی و اتفاقات پیش‌روی این کشور، تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر فروپاشی آمریکا نزدیک است.

وی افزود: برگزاری تجمعات همراه با استفاده از سلاح، آتش سوزی‌های متعدد در شهرهای بزرگ و تاکید ۲ حزب جمهوری‌خواه و دموکرات مبنی بر اینکه در صورت رای نیاوردن نتیجه انتخابات را نمی پذیرند، نشان دهنده اوج بی لیاقتی دولت کنونی آمریکا است.

وی اضافه کرد: آمریکا و همدستانش با صرف هزینه‌ فراوان و استفاده از سلاح تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در منطقه بکار گرفتند و برابر آمار رسمی سازمان ملل در نتیجه این اقدامات بیش از ۴۰ میلیون انسان در جهان آواره شدند اما همه این تلاش‌ها نتیجه معکوس داده و شاهد افول قدرت آنها هستیم.

حجت‌ الاسلام ترابی به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: افکار عمومی دنیای اسلام و جهان عرب سازش به واسطه فشار رژیم غاصب صهیونیستی و ترامپ بین امارات متحده عربی و اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر زنده نگه‌داشتن مکتب حسینی و راه شهدای کربلا گفت: رمز جاودانگی مکتب عاشورا برپایی مراسم عزاداری و سوگواری و ریخت اشک ماتم و آه سوزان مومنان برای امام حسین (ع) و یارانش است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha