۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84035508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«شور عاطفه ها» از ۲۲شهریور به مدت ۲۱ روز در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - رزمایش «شور عاطفه‌ها» با شعار" همدل می شویم برای مهربانی در مهر" از ۲۲ شهریورتا ۱۱مهر با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در استان زنجان برگزار می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان روز شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار و دانش آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا برای ادامه تحصیل است که کمیته امداد رویکرد جدید جشن عاطفه های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

هدایت صفری با بیان اینکه در استان زنجان سه هزارو ۲۱۰ دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، افزود: با توجه به تقارن«شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش همدلی از روز شنبه ۲۲ شهریورماه تا جمعه ۱۱ مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز این رزمایش با موضوع شور عاطفه ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت  برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم این استان زنجان سال گذشته  ۴۰میلیارد ریال  در شورعاطفه کمک کردند و برنامه ریزی شده است امسال این مبلغ با مشارکت خیران ونیکوکاران  به ۴۴میلیاردو ۷۶۰میلیون ریال افزایش یابد.

صفری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استانی های خیر و نیکوکار ایجاد و اکثریت کمک های مردمی از طریق شبکه های فضای مجازی و به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.

وی از آمادگی دفاتر ۱۴گانه کمیته امداد و ۱۰۹مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های نقدی و کالایی مردم از جمله کیف و کفش و نوشت افزار و سایر ملزومات آموزشی شهروندان خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد صندوق امداد ولایت زنجان، کمک‌های خود را برای تامین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت واریز کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha