۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84036883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۳ پروژه برق در هفته دولت امسال در گیلان بهره برداری شد

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: بهره برداری از ۳۵۳ پروژه در هفته دولت سالجاری در این استان آغاز شد.

محمداسماعیل هنرمند روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش ، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست اندرکار این شرکت، ۳۵۳ پروژه شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد : این پروژه ها ، در دو بخش اصلاح شبکه و احداث شبکه جهت افزایش پایداری و قابلیت اطمینان در شهرها و روستاهای مختلف استان گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی افزود: همچنین ۱۰۷ پروژه اصلاح شبکه با جایگزینی کابل خودنگهدار بجای شبکه فرسوده با اعتباری معادل ۲۶۵ هزار و ۵۶۹ میلیون ریال اجرایی شد و ۱۵۹ پروژه رفع ضعف برق شهری و روستایی نیز با ۳۰۲ هزار و ۱۴۰ میلیون ریال هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان اضافه کرد: در بحث توسعه و ایجاد زیرساخت، ۸۳ پروژه با اعتباری معادل ۲۰۶ هزار و ۷۲۷ میلیون ریال نیز بهره برداری  شد و همچنین چهار پروژه تامین برق روستایی نیز در هفته دولت سالجاری آماده افتتاح شده که از این میزان، سه روستا با انرژی خورشیدی برقدار خواهند شد و اعتبار برق رسانی به چهار روستای مذکور برابر با ۲۰۶ هزار و ۶۹ میلیون ریال است.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت ، در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار مشترک برق دارد. هم اینک دو هزار و ۵۵۸ روستای گیلان دارای برق هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha